Main Content

Customer Ratings & Reviews

HP - Refurbished DeskJet 3755 Wireless All-In-One Instant Ink Ready Printer - White-Front_Standard

Customer rating

Rating 4.3 out of 5 stars with 9 reviews

  • 20%
  • 10%
100%
would recommend to a friend

Cons

Customer ratings & reviews

Filter:
Page 1, showing1-2 of 2 Reviews
  • Rating: 4 out of 5 stars

    omg

    Posted
    pixeled
    • Verified PurchaserVerified Purchase
    • My Best Buy® Member

    this was theee most infuriating printer I've ever had to connect to the network!!! all it wanted to do was print info pages continuously.. what a waste of paper and ink...i thought it was cuz it was a refurbed unit.. only part of the instructions were in the box and not the part you need to set up but fortunately there's a complete manual for it on the hp site.. i was returning it but had one last idea to try after hours of googling for help and after more info pages and many retries later it worked!! yay!!! i sooo realllly wanted to love this.. it's def not the greatest printer as there are lines through the color when printed color copies... still need to check the prefs but black and white printed copies is ok tho... and warranty expired so that's a bummer... also ink will go quick but I still like it's small stature and it's unique scanning bar. also the grey and white color nicely matches my desktop setup with my google pixelbook and pixelpen and pixel 2xl which is important too me too have a matching colored device set. if i didn't have the pixel set i probably wouldn't have even considered it tho it was half price which was def a bonus.. hp had great intentions with this but somewhere it dropped the ball.. still keeping it tho... google make a printer!!!! and make a cap for the pixel pen!!!

    I would recommend this to a friend

  • Rating: 4 out of 5 stars

    Space saver

    Posted
    Me89
    • Verified PurchaserVerified Purchase
    • My Best Buy® Member

    Love the space it saves in my little apartment! Super easy to use too!

    I would recommend this to a friend