Skip to contentGo to Product Search
Main Content

Customer Ratings & Reviews

Customer reviews

Rating 4.2 out of 5 stars with 1390 reviews

Rating Filter

Rating by feature

  • Capacity

    Rating 4.6 out of 5 stars

  • Dry Time

    Rating 4.5 out of 5 stars

  • Ease of Use

    Rating 4.4 out of 5 stars

Pros mentioned filter

Cons mentioned filter

83%would recommend to a friend

Customers are saying

Customers regard this product highly for its overall performance, generous capacity, and space-saving design. While users appreciate the ease of use and quiet operation of the dryer, some have noted that the washer can be a bit noisy during operation. Additionally, a small number of users reported minor challenges regarding the installation process and occasional issues with the spin cycle locking mechanism. Overall, the appliance is well-regarded for its efficiency and appropriate size.

This summary was generated by AI based on customer reviews.

The vast majority of our reviews come from verified purchases. Reviews from customers may include My Best Buy members, employees, and Tech Insider Network members (as tagged). Select reviewers may receive discounted products, promotional considerations or entries into drawings for honest, helpful reviews.
Page 66 Showing 1,301-1,320 of 1,390 reviews
  • Rated 1 out of 5 stars

    Very complicated to operate

    |
    |
    Posted . Owned for 3 weeks when reviewed.
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Since purchase day and still not operating right. Water doesn’t drain and waiting on a tech to fix it. Very disappointed.

    No, I would not recommend this to a friend
  • Rated 1 out of 5 stars

    Ruining my clothes

    |
    |
    Posted . Owned for 3 months when reviewed.
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Had it for just over a month. Getting black marks indicating worn seal all over my clothes

    No, I would not recommend this to a friend
    • Brand response from GE Answers
      Posted .

      Hello- We are so sorry to hear you are having this issue with your new washer/dryer. Black marks on clothing may be the result of the collar or cuff rubbing between the dryer drum and drum slides. This may occur if the dryer drum slides are worn or a felt seal is mispositioned or defective. This is not the ownership experience we want for you and your family and can understand your frustration. If you haven't already, please take advantage of your warranty and reach out to GE Consumer Service at 1-800-432-2737. We apologize for your inconvenience.

      If you have any questions, please reach out to us via social media in a private message with your model and serial number, address, email address and phone number. Thank you! Joyce@GEA GE_Appliances

  • Rated 1 out of 5 stars

    Poor

    |
    |
    Posted .
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Poor washer and dryer , leaked and caused damage to my floor .

    No, I would not recommend this to a friend
  • Rated 1 out of 5 stars

    Regret purchasing this machine!

    |
    |
    Posted . Owned for 10 months when reviewed.
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Machine is very problematic. Had to serviced 3 times within a year.

    No, I would not recommend this to a friend
    • Brand response from GE Answers
      Posted .

      Needing to have your unitized washer/dryer serviced three times in a year is certainly not something we would expect to happen. If you're still having issues with it and need help, let us know. We are here for you. -Chris@GEA GE_Appliances

  • Rated 1 out of 5 stars

    Laundry unit

    |
    |
    Posted .
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Door hinged not reversed as requested. Refused delivery

    No, I would not recommend this to a friend
  • Rated 1 out of 5 stars

    Spacemaker

    |
    |
    Posted . Owned for 6 months when reviewed.
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    After 6 months the machine isn't working at all. Very disappointed in this purchase.

    No, I would not recommend this to a friend
    • Brand response from GE Answers
      Posted .

      Hello OHNO - Thank you for being part of the GE Appliances family. We are very sorry to hear about the early trouble you have experienced and hope you will take advantage of the warranty. Service appointments may be scheduled by calling GE Service at 1-800-432-2737. Please let us know if you have any more questions. - John@GEAppliance GE_Appliances

  • Rated 1 out of 5 stars

    GElaundry

    |
    |
    Posted . Owned for 9 months when reviewed.
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Had to return twice due to both sets were faulty..

    No, I would not recommend this to a friend
  • Rated 1 out of 5 stars

    Had to replace it twice and then went with a whirp

    |
    |
    Posted . Owned for 2 weeks when reviewed.
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    No good would not buy again. Would not recommend bad Really bad Had to replace it twice

    No, I would not recommend this to a friend
  • Rated 1 out of 5 stars

    Avoid

    |
    |
    Posted . Owned for 2 months when reviewed.
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Lasted 90 days and broke down. Horrible and service at Best Buy

    No, I would not recommend this to a friend
    • Brand response from GE Answers
      Posted .

      Well that sounds frustrating and very inconvenient. This is not at all what we strive to provide and we hope to have the opportunity to assist. Please call 1-800-432-2737 to schedule warranty service through us here at GEA. We look forward to hearing from you. - John@GEA GE_Appliances

  • Rated 1 out of 5 stars

    Not happy

    |
    |
    Posted . Owned for 1 month when reviewed.
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Water is linking from the washer. Customer services not sucks

    No, I would not recommend this to a friend
    • Brand response from GE Answers
      Posted .

      Hello and thank you for choosing GE Appliances. We are sorry to hear you are having an issue with the laundry center and getting assistance. Please reach out on our Contact Us page or find us on social media. We are always happy to help. - John@GEAppliances GE_Appliances

  • Rated 1 out of 5 stars

    Bad Quality

    |
    |
    Posted .
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Extremely bad quality. Brand new and dryer was not working!

    No, I would not recommend this to a friend
  • Pros mentioned:
    Capacity, Size

    Rated 5 out of 5 stars

    Whirlpool stack washer/dryer unit

    Posted .
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Great machine. Large capacity and a small footprint so it fits perfectly in the space. Especially like all the setting options. Purchased it for one of our apartments and the tenant loves it.

    I would recommend this to a friend
  • Rated 2 out of 5 stars

    unreliable and flimsy

    |
    |
    Posted . Owned for less than 1 week when reviewed.
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Developed rust spots in a few days. Needed to get replaced in less than a week. Flimsy and scratches easily.

    No, I would not recommend this to a friend
  • Pros mentioned:
    Capacity
    Cons mentioned:
    Noise level

    Rated 4 out of 5 stars

    Surprisingly Amazing

    Posted .
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    First, the Geek Squad (Marco-Oahu) team that did the delivery an install were quick, professional, and polite! 5 stars to them!!! After letting it run on its own for a bit I decided to finally wash our 7-week-old towel pile...this was a replacement for our rental unit. The capacity of the washer was so much bigger than I expected! I was able to fit all of them in with room to spare! The negatives - it is a tad loud and there's no end timer for the washer or dryer, also I hate the lid lock. I know it's for safety reasons but it's super annoying and means no last minute add-ins. Overall, so far so good! Looking forward to washing our bed clothes and not having to air dry EVERYTHING.

    I would recommend this to a friend
  • Pros mentioned:
    Overall performance, Size

    Rated 5 out of 5 stars

    Tight quarters

    Posted .
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    The laundry center is a full size solution for tight quarters. It is a basic system, but does the job well!

    I would recommend this to a friend
  • Pros mentioned:
    Washer performance

    Rated 5 out of 5 stars

    Love this machine!

    Posted .
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Love this machine, it is a game changer. Saves space, and washers and dryes very quickly.

    I would recommend this to a friend
  • Rated 1 out of 5 stars

    does not cycle or drain.

    |
    |
    Posted .
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Does not drain or spin. No way to reset machine.:(

    No, I would not recommend this to a friend
  • Rated 3 out of 5 stars

    Planned Obsolescence

    Posted .
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    This is a replacement. I hope it lasts longer than the first one. Not even ten years. I think GE is the only one that makes this type of washer dryer combo for smaller areas. Worked fine until it didn’t. Pricey replacement.

    I would recommend this to a friend
    • Brand response from GE Answers
      Posted .

      We appreciate your loyalty to our brand. We’re sorry to hear your former washer/dryer stopped working correctly, and you needed to replace it. We design our products with durability in mind, and we use high-quality materials to manufacture our appliances. Our products are not designed to become obsolescent, and we’re confident your new washer/dryer will serve your needs well. We’re always here to help if you need any assistance with your appliance. GE_Appliances

  • Pros mentioned:
    Size

    Rated 5 out of 5 stars

    Laundry Center Benefits

    Posted .
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Best unit for my small apartment. The team that delivered and set up my laundry center were professional, careful and thoughtful. Thank you.

    I would recommend this to a friend
  • Pros mentioned:
    Overall performance

    Rated 5 out of 5 stars

    Recommend

    Posted .
    This reviewer received promo considerations or sweepstakes entry for writing a review.

    Good washer and dryer for small places!! Washes and dryes really good

    I would recommend this to a friend